Opinie

NAJNOWSZE

  • 14.08.2015
    Czuję się jak u siebie, jak w domu, będąc u dealera Hondy "HAMMOL". Porozmawiać można o wszystkim chyba ze wszystkimi. Łącznie z Panią Krysią która zajmuje się ubezpieczeniami i "kasuje" mnie, z Panem Leszkiem który zawsze mi doradzi, podpowie co sprawdzić w samochodzie na co zwrócić uwagę, Pan Grzesiu już mi chce sprzedać kolejny model Hondy. Uśmiech na twarzy gości tam chyba zawsze. Fajnie jest.
  • 11.08.2015
    Serwis stara się o wysoką jakość usług i odpowiednio wysoka jakość obsługi co przedkłada się na satysfakcję klienta.
  • 10.08.2015
    Pracownicy mili,słowni,kompetentni
  • 05.08.2015
    kupiłem pierwszy samochód Honda u tego dealera 13 lat temu i przez cały ten czas serwisuję auto w tym serwisie ; zadowolenie z jakości obsługi i usług, zauważalne dbanie klienta oraz zadowolenie z jakości używanego samochodu wpłynęło w sposób ważący na decyzję zakupu następnego samochodu Hondy i to też u tego samego dealera; kilkunastoletnie doświadczenie w obu przypadkach (samochód i dealer/serwis) jest bardzo pozytywne a jednocześnie widzę starania zarówno dealera jak i producenta o zadowolenie klienta - nie czuję się w żadnym momencie eksploatowania pojazdu niepotrzebnym elementem
  • 04.08.2015
    Obsługa miła i taktowna,wszystko na czas trochę mało elastyczni jeżeli chodzi o ceny
  • 29.07.2015
    Szybki i skuteczny serwis. Minusem jest jedynie za wysoka cena części zamiennych. Osłona przeciw kurzowi do przedniego amortyzatora zdecydowanie nie powinna kosztować powyżej 500zł.
  • 21.07.2015
    Ze względu na profesjonalną obsługę - od telefonicznego przyjęcia zlecenia naprawy przez osobisty kontakt w serwisie gdzie doradca bardzo przejrzyście wyjaśnił sytuację związaną z autem i przedstawił możliwe rozwiązania usterki. Jak również sprawna i szybka diagnoza oraz naprawa w warsztacie. Miłym aspektem jest też końcowa cena usługi okazała się nieco niższa aniżeli kosztorys, a niestety w innych serwisach samochodowych często bywa odwrotnie. A także na koniec Doradca przekazał dużą ilość przydatnych informacji celem lepszej eksploatacji auta.
  • 17.07.2015
    wysoka jakość usługi
  • 14.07.2015
    Wysoki poziom obsługi klienta i wykonywanych usług.
  • 09.07.2015
    Nie spotkałam się z jakimkolwiek problemem.
  • 23.06.2015
    Bardzo dobry serwis
  • 23.06.2015
    serwis ha-mol w pelni profesjonalny bardzo dziekuje i pozdrawiam pana Krzysztofa z serwisu za rewelacyjna obsluge pozdrawiam
  • 17.06.2015
    Rzetelnie i punktualnie wykonują usługi ,w razie potrzeby służą radą i pomocą
  • 09.06.2015
    Kulturalna obsluga, spokojne wysłuchanie Klienta. Rzeczowa wymiana argumentów. Możliwość dyskusji na temat ceny.Kompetentny personel w biurze serwisu.
  • 30.05.2015
    Bo wszystko było O.K.
  • 26.05.2015
    bo z tej firmy mam samochód nie zawiodłem się na usługach , cena usługi porównawcza z innymi serwisami
  • 18.05.2015
    ze względu na jakość usług
  • 16.05.2015
    w tej chwili jeżdżę drugim samochodem marki Honda Jazz, wielokrotnie korzystałam z usług dealera i serwisu i byłam zadowolona z jakości obsługi. dodatkowo salon Hondy jest blisko mojego miejsca zamieszkania, co ułatwia obsługę serwisową.
  • 06.05.2015
    zawsze korzystam z tego
  • 05.05.2015
    Wypracowane przez serwis zaufanie i rzetelna obsługa.

Opinie pozyskane od naszych klientów na drodze badania poziomu satysfakcji klienta H-CSI przeprowadzanego przez TTR Group GmbH - Dreieichstrasse 59 - D-60594 Frankfurt/Main