Zdjęcie Hondy CR-V w mieście.
Zdjęcie Hondy CR-V w mieście.

KONIEC Z OGRANICZENIAMI W MIEŚCIE

Ekonomiczny silnik VTEC TURBO o pojemności 1,5 litra zapewnia doskonałe osiągi. Dodatkowo Honda CR-V występuje w wersji z napędem 4WD lub 2WD. Wystarczy, że zaplanujesz podróż i ruszysz przed siebie.

  • SILNIK Z TURBOSPRĘŻARKĄ

    193 KM

  • PŁYNNA, AUTOMATYCZNA PRZEKŁADNIA CVT LUB

    6-biegowa ręczna skrzynia biegów

Przewiń

Zwrotność i dynamika

Najbardziej zaawansowane podwozie, jakie kiedykolwiek opracowano dla modelu CR-V.

Zapewniając najwyższy poziom komfortu podczas jazdy, m.in. dzięki redukcji hałasu i wibracji, nowa Honda CR-V gwarantuje także wrażenie sportowej i dynamicznej jazdy. 

Trakcja i przyczepność

Lżejsze i sztywniejsze podwozie wraz z całkowicie nowym układem zawieszenia i najnowszym napędem na cztery koła opracowanym przez Hondę — Real Time AWD with Intelligent Control System™ — sprawiają, że Honda CR-V lepiej sprawuje się na każdym terenie. 

Konstrukcja podwozia Hondy CR-V.
Zdjęcie Hondy CR-V w mieście.

System Real Time AWD stale monitoruje napęd i dostosowuje go warunków niskiej przyczepności, a także gwarantuje większą dynamikę, np. podczas podjazdu na strome nachylenia.

Turbodoładowanie

Sportowe osiągi, niezrównana w swojej klasie moc i wyjątkowa oszczędność.

Nasz dynamiczny i ekonomiczny silnik VTEC TURBO — w wersjach 173KM i 193KM— wykonano z wielu niezwykle lekkich podzespołów, co w połączeniu z innowacyjnymi rozwiązaniami redukującymi tarcie pomaga znacznie obniżyć zużycie paliwa.

Kontrola mocy

Układ wspomagania prowadzenia — Agile Handling Assist — został dostosowany przez firmę Honda do nawierzchni i stylów jazdy po europejskich drogach.

Zbliżenie na kierowcę Hondy CR-V korzystającego z systemu CONNECT.

Monitorowanie napędu przekazywanego na koła zapewnia subtelne i stabilne wspomaganie podczas jazdy po wąskich zakrętach przy niskich i wysokich prędkościach. 

Płynna reakcja

Nasza nowa automatyczna skrzynia biegów CVT sprawi, że podczas przyspieszania poczujesz bezpośrednią więź z samochodem. Układ wyposażono w funkcję wcześniejszej redukcji biegu przy hamowaniu, która rozpoznaje zwalnianie i zapewnia hamowanie silnikiem podczas zjazdów. Z drugiej strony to unikalne rozwiązanie opracowane przez Hondę utrzymuje obroty silnika, gdy na chwilę zwalniasz, a następnie szybko przyspieszasz, np. podczas wyprzedzania. 

Widok Hondy CR-V z tylnej perspektywy na drodze górskiej.

Nową Hondę CR-V zbudowano na podwoziu, które zapewnia idealną równowagę między sportowym stylem jazdy a najwyższym poczuciem komfortu.

Bezpieczeń-stwo przede wszystkim

Nasza filozofia to „Bezpieczeństwo dla każdego”.

Nowe podwozie zapewnia nie tylko wyjątkowe osiągi, lecz także korzysta z naszej technologii bezpieczeństwa „All Directions Collision Safety”. Unikalną konstrukcję podwozia wykonano, łącząc ze sobą elementy strukturalne w sposób zapewniający bardziej równomierny rozkład energii podczas zderzenia. 

Przekierowanie energii

W przypadku uderzenia z przodu silnik zostaje przekierowany do tyłu i do dołu, aby ograniczyć jego nacisk na kabinę. Taką konstrukcję nazywamy „technologią przesuniętego uderzenia” — to niezwykle inteligentne rozwiązanie. 

Zbliżenie na przedni zderzak Hondy CR-V z kierowcą i pasażerem.
Zdjęcie Hondy CR-V.

Standard w zakresie bezpieczeństwa

Honda SENSING to zaawansowane technologie stworzone w celu ochrony kierowcy i pasażerów.

Honda CR-V z tylnej perspektywy w mieście.

System ograniczający skutki kolizji

W przypadku ryzyka kolizji z pojazdem lub przechodniem system ten powiadamia kierowcę o niebezpieczeństwie oraz redukuje prędkość, aby zminimalizować siłę uderzenia. 

System ostrzegania o zjeżdżaniu z pasa ruchu

Jeśli samochód opuszcza pas ruchu bez włączonego kierunkowskazu, lampka kontrolna zaczyna migać i emitowany jest sygnał dźwiękowy, aby zasygnalizować kierowcy zjeżdżanie. 

System zapobiegania zjeżdżaniu z pasa ruchu

Zamontowana na przedniej szybie kamera wykrywa, czy pojazd zjeżdża z drogi i wykorzystuje elektryczny układ wspomagania kierownicy, aby wykonać delikatne korekty w celu utrzymania pojazdu na pasie ruchu. W niektórych warunkach możliwe jest również włączenie hamulców. 

System utrzymywania na pasie ruchu

Pomaga on utrzymać pojazd na środku pasa ruchu i zmniejsza potrzebę wykonywania ruchów kierownicą oraz wysiłek kierowcy; zapewnia mniej stresującą jazdę, zwłaszcza na autostradzie. 

System rozpoznawania znaków drogowych

System rozpoznawania znaków drogowych identyfikuje znaki drogowe i pokazuje informacje o nich na wyświetlaczu. 

Inteligentny ogranicznik prędkości

Inteligentnie łączy istniejącą, regulowaną funkcję ogranicznika prędkości z systemem rozpoznawania znaków drogowych, aby automatycznie ustawić ograniczenie prędkości wykryte przez system rozpoznawania znaków drogowych. 

Tempomat adaptacyjny

Funkcja ta wykrywa, czy pojazd jadący na sąsiednim pasie ruchu zamierza zajechać drogę z przodu i z wyprzedzeniem dostosowuje prędkość. Pomaga również zachować odpowiednią odległość od pojazdu jadącego z przodu, aby wykluczyć konieczność ręcznej zmiany prędkości przez kierowcę. 

Tempomat adaptacyjny z funkcją podążania przy niskiej prędkości

Funkcja ta pozwala zachować ustawioną prędkość jazdy oraz odległość od pojazdu z przodu. Jeśli wykryty pojazd się zatrzyma, Twoja Honda CR-V zmniejszy prędkość i zatrzyma się bez konieczności wciskania pedału hamulca. Wystarczy nacisnąć pedał gazu, aby wznowić jazdę. (Tylko modele wyposażone w skrzynię CVT)